Opening.

Hello there ! I’ve decided to open this blog, to share the cosmetics I like (or not), I will make reviews about products I have tes...




Hello there !


I’ve decided to open this blog, to share the cosmetics I like (or not), I will make reviews about products I have tested, I think I will talk mostly about asians cosmetics since they are my favourite.

I’ve always been intersted in cosmetics, but more recently it has become a real passion, about one year ago, I had made my first order of asian cosmetics and it has be the beggining of my love for cosmetics. I’ve read a lot of articles and blogs, I’ve discovered many products and learned a lot. I’m absolutely not a professionnal, I’m just a random girl who want to talk about this, so that I’ll probably make mistakes.

I’ve decided to write this blog both in english and french, in order to be able to share my love with more people, since english is not my mother tongue there will be some mistakes in my posts but please don’t pay too much attention kkk ~

Suki.
Bonjour !
J’ai décide d’ouvrir ce blog, pour partager les cosmétiques que j’aime (ou non), je ferais des revues sur des produits que j’ai testés, je pense que je vais parler principalement des cosmétiques asiatiques puisque ce sont ceux que je préfère.
J’ai toujours été intéressée par les cosmétiques, mais plus récemment c’est devenue une véritable passion pour moi, il y a environ un an j’ai fait ma première commande de cosmétiques asiatiques et ça a été le commencement de mon amour pour ces produits. J’ai lu beaucoup d’articles et de blogs sur le sujet, j’ai découvert beaucoup de produits et beaucoup appris. Je ne suis absolument une professionnelle, juste une fille normale qui a envie de raconter ça sur un blog, c’est pour ça que je vais sûrement faire des erreurs.
J’ai décidé d’écrire mon blog en anglais et en français, dans le but de pouvoir le partager avec plus de monde, comme l’anglais n’est pas ma langue maternelle, il y aura probablement quelques erreurs dans mes articles mais s’il vous plaît n’y faites pas trop attention ^^.
Suki.

You Might Also Like

0 commentaires

© Suki Cosmeworld All rights reserved